Przyjmowanie i załatwianie spraw - Komenda Powiatowa Policji w Dzierżoniowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Aktem prawnym regulującym sposoby przyjmowania i załatwiania spraw jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 1960 r., Nr 30, poz. 168 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.12.1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie ( Dz. U. Nr 161, poz. 1109 z późn. zm.) oraz Instrukcja nr 1/2001 Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu z dnia 14.12.2001 r. w sprawie zasad pracy kancelaryjnej w komórkach i jednostkach organizacyjnych KWP województwa dolnośląskiego

Czynności kancelaryjne w komórkach i jednostkach organizacyjnych KPP w Dzierżoniowie wykonują kancelarie, sekretariaty oraz pracownicy odpowiedzialni za merytoryczne załatwianie sprawy.

Metryczka

Data publikacji : 19.03.2009
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Dzierżoniowie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Danuta Ćmak
Osoba udostępniająca informację:
Marek Kordiak Nieetatowy Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
do góry